מגזין אישה - איתך בכל זמן!

5 סיבות מדוע כדאי ליטול ויטמין C

ויטמין C + D
כדי לסייע לתפקוד תקין של מערכת החיסון, לעודד ולחזק את פעילותה ואף להקל על תסמיני מחלות החורף, מומלץ ליטול ויטמין C.

בשיתוף סופהרבה

ויטמין C

ברגע שהעונה מתחלפת, והחורף מגיע, מגיעות גם מחלות החורף ואיתן תסמינים של שיעול וצינון.
על מנת לסייע לתפקוד תקין של מערכת החיסון, לעודד ולחזק את פעילותה ואף להקל על תסמיני מחלות החורף, מומלץ ליטול ויטמין C.

ויטמין C מהווה נוגד חמצון חזק המסייע לנטרול רדיקלים חופשיים.

ויטמין C מסייע לגוף האדם לייצר נוגדנים, ותורם לפעילות של תאי הדם הלבנים ומערכת החיסון.

צריכה קבועה של ויטמין C במינון נכון, מסייעת גם לשמירה על נימי הדם בגוף, ובכך מונעת התפתחות של דימומים מהפה והעור החיצוני.

ויטמין C הוא מרכיב חיוני המשתתף ביצירת קולגן, חלבון הדרוש בין השאר, לבנייה של רקמות חיבור, איחוי פצעים ושמירה על מראה עור טבעי ובריא.

גוף האדם לא מייצר ויטמין C בעצמו

חשוב לדעת! רמת ויטמין C בגוף איננה מצטברת, אלא הולכת ויורדת. כדי לסייע לשמירה על הבריאות יש לצרוך ויטמין C באופן קבוע דרך מקורות מזון העשירים בו כמו ירקות ופירות (ברוקולי, פירות הדר, פלפל אדום, בטטה ותותים), או באמצעות תוספי מזון איכותיים המכילים מינון אופטימאלי.

איך מזהים חוסר?

לא עורכים בדיקות לרמות ויטמין C. חוסר ניתן לזהות לפי סימנים קליניים ומצב תזונתי.

תסמינים העשויים להעיד על חוסר בוויטמין C

  • תדירות גבוהה של הצטננויות ותסמיני חורף
  • זמן הגלדה ממושך של פצעים
  • דימום קבוע מהחניכיים.
  • עייפות מתמשכת
  • דימומים מהאף בתדירות גבוהה.

קיבלנו להתנסות מוצר חדש של חברת סופהרב : ויטמין C+D בתוספת אבץ

אנו ממליצים בחום על נטילת ויטמינים לשיפור המערכת החיסונית, בייחוד בימים אלה, כמובן שבכפוף לשיקול דעתכם ולהמלצה רפואית או אחרת.
נכתב לגבי המוצר: התוסף ויטמיני C ו- D בתוספת אבץ מבית סופהרב הוא הדרך הפשוטה, הקלה והנוחה ביותר לקבל את כל היתרונות הבריאותיים שברכיבים ויטמין C, ויטמין D ואבץ. רכיבים אלו נמצאו מחקרית כתורמים להגנה הטבעית של הגוף ופועלים יחד לתפקוד תקין של מערכות הגוף השונות. ויטמין C משתייך למשפחת הוויטמינים המסיסים במים ומוכר כבעל חשיבות לחיזוק חיסוני. ויטמין D מוכר כבעל חשיבות רבה לתפקוד הגוף במגוון תחומים. בשנים האחרונות גדלה המודעות לכך שחסר בוויטמין D קיים בכל קבוצות האוכלוסייה- וזאת על אף שאנו חיים במדינה שטופת שמש. נטילת תוספת יומית של ויטמין D מומלצת כיום על ידי רופאים, רוקחים ותזונאים וארגוני בריאות עולמיים. לאחרונה ועל רקע הסגר בבית, יצאה הנחיה של משרד הבריאות ובה המלצה לנטילה של ויטמין D במינון של 800-1000 יחב"ל ליום. ויטמיני C ו- D בתוספת אבץ של סופהרב מכיל מינון אופטימאלי של 1000 יחבל ויטמין D בכל כמוסה. אבץ נחשב למינרל המעורב במגוון תהליכים ביולוגים המתרחשים בגוף האדם וחשוב להפעלה של אנזימים רבים החשובים לתפקוד תקין של מערכות הגוף השונות. יתרונות ויטמיני C ו- D בתוספת אבץ מבית סופהרב שילוב סינרגטי של הרכיבים להשפעה רחבה נוחות שימוש אידיאלית- 3 רכיבים בכמוסה אחת. 100 כמוסות. מחיר מומלץ לצרכן: 59:90 ש"ח.

המון בריאות לכולם.

דילוג לתוכן