מגזין אישה - איתך בכל זמן!

לא מצליחה להירדם? 9 דרכים לשיפור השינה שלך

נסי לשחרר את המתח והחרדה שלך על ידי שיחה עם מישהו, תרגולי נשימה, מדיטציה או דמיון מודרך

קשה לך להירדם, והמצב במדינה לא מקל על כך. וחוצמזה יש גם את המצב האישי, ואנשים שעצבנו אותנו בעבודה או חברה שאיכזבה והשינה הולכת לאיבוד… אז מה עושים?

מאת: מערכת אתר אישה

לפני השינה, ישנם כמה דברים שאת יכול לעשות כדי להקל על ההירדמות ולשמור על שינה איכותית. לדוגמא:

  1. שמרי על חדר שינה נעים, מרגיע וחשוך ככל האפשר. אם את מפחדת מהחושך, אפשר להשאיר אור חלש.
  2. הימנעי מאוכל כבד, שומני, חריף או מנפח לפני השינה, כי הם עלולים לגרום לצרבת, לנפיחות או לצמא.
  3. הימנעי משתיית אלכוהול, קפה, תה או שתייה אחרת שמכילה קפאין או חומרים מעוררים.
  4. עשי פעילות גופנית במהלך היום, אבל לא קרוב לשעת השינה, כי זה יגרום לגוף שלך להיות יותר ער.
  5. לפעמים כשאיני מצליחה להירדם, אני בוחרת מילה – למשל "חולצה" – ומחפשת בתוכה כמה שיותר מילים, למשל חל, חלה, לו ועוד.
  6. נסי לשחרר את המתח והחרדה שלך על ידי שיחה עם מישהו, תרגולי נשימה, מדיטציה או דמיון מודרך.
  7. שמרי על שעות שינה קבועות והתעוררי באותו הזמן כל בוקר, גם בסופי שבוע.
  8. תדמייני דברים טובים לפני השינה. למשל שאת נמצאת בטיול במקום שאת רוצה להגיע אליו.
  9. תעשי רשימה כמה שיותר גדולה של דברים שאת מודה עליהם. זה יגרום לך להירדם בהרגשה טובה.

    אני מקווה שהמידע הזה יעזור לך לישון טוב יותר ולהירגע.

    מוזמנת להצטרף לקבוצת הפיסבוק: "חברות חדשות וטיולי נשים"
×
דילוג לתוכן