מגזין אישה - איתך בכל זמן!

גם לכם יצא להיתקל בשירות גרוע של אייס?

אייס

מאת: חגית רימון

לא ברור לי מדוע חברה שכל הזמן מפרסמת את עצמה, מתעללת ככה ברוכשים.

לפני כמה חודשים הזמנתי באייס 2 ארונות הזזה, אחד מהם בצבע לבן, וכך גם נכתב בהזמנה.

ביום ההתקנה הגיע ארון בצבע עץ. אמרתי למי שהתקין את הארון שבהזמנה שלנו רשום במפורש צבע לבן, והוא השיב: – זה לא קשור אליי. תפני לשירות לקוחות.

פנינו עשרות פעמים, קיבלנו ניתוקים, שלחנו מיילים, פנינו דרך המסנג'ר של הפייסבוק, הבטיחו לפצות, חלפו כמה חודשים – וכלום!! התעלמות טוטאלית. נשארנו עם ארון בצבע שונה ממה שהזמנו.

מקרה נוסף – רכשנו בין היתר שולחן מחשב. ראשית, הוראות ההרכבה בחלק מהמוצרים שרכשנו באייס לגמרי לא ברורות ולא מדוייקות. בנוסף, כדי להרכיב את השולחן נדרשה מברגה חשמלית כדי לעשות חורים, והחורים לא היה מובנים!

לאחר עבודה על הרכבת השולחן – התברר שהשולחן מתנדנד!! כמה אנשים שמבינים בדקו אותו, והגיעו למסקנה שהשולחן פגום!

ושוב – הרבה טלפונים ופניות לאייס, והבטחה להביא לנו שולחן חדש במקום – וכלום!! לא ניתן להשיג אותם וההבטחות שלהם לא מיושמות.

מדוע אייס מזלזלת ברוכשים?

אנו שוקלים להגיש תביעה בבית המשפט, אבל טרם התפנינו לכך. לא ברור מדוע צריך לרדוף אחרי אייס כדי שיספקו לנו מוצרים תקינים, ומדוע מחלקת שירות הלקוחות באייס כל כך גרועה.

האם גם אתם נתקלתם בשירות גרוע ומזלזל מצד אייס?

מייל hrimon@gmail.com

רוצה לקבל עדכונים?

רוצה לקבל עידכונים?

דילוג לתוכן